ریشه های براق به یک روند محبوب در دنیای آرایش مو تبدیل شده اند و درخشش و زرق و برق را به ظاهر شما می بخشند. چه در حال آماده شدن برای یک موقعیت خاص باشید یا صرفاً بخواهید مدل موی جدیدی را تجربه کنید، ریشه های زرق و برق می‌تواند انتخابی سرگرم کننده و چشم نواز باشد. در اینجا 13 نکته گام به گام برای کمک به شما در دستیابی به ریشه های زرق و برق کامل آورده شده است:

1. لوازم خود را جمع آوری کنیدقبل از شروع کار، مطمئن شوید که همه لوازم مورد نیاز را دارید. شما نیاز خواهید داشت:

  • ژل مو یا کرم حالت دهنده
  • درخشش ظریف در رنگ(های) دلخواه شما
  • کاسه یا ظرف کوچک
  • برس یا شانه مو
  • اسپری مو (اختیاری)
  • حوله یا شنل برای محافظت از لباس شما
  • دستکش (اختیاری)

2. موهای خود را آماده کنید با شستن و خشک کردن کامل موهای خود شروع کنید. برای چسبندگی بهتر براق بهتر است با موهای تمیز و خشک کار کنید. اگر موهای چرب دارید، قبل از شروع از شامپوی خشک استفاده کنید.

3. موهای خود را برش بزنیدموهای خود را با استفاده از شانه یا گیره مو به چند قسمت تقسیم کنید. این کار باعث می شود که به طور یکنواخت درخشش را به کار ببرید و از نفوذ آن به همه جا جلوگیری کنید. با باز کردن موهای خود از وسط، از پیشانی تا پشت گردن شروع کنید.

4. ژل یا کرم حالت دهنده مومقدار کمی از ژل مو یا کرم حالت دهنده بردارید و بین کف دست خود بمالید تا گرم شود. محصول را روی یک قسمت از موهای باز شده خود بمالید، از ریشه شروع کنید و به سمت انتهای آن حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول به طور مساوی در سراسر بخش توزیع می شود.

5. زرق و برق اضافه کنیداکنون وقت آن است که زرق و برق را اضافه کنید! مقدار کمی زرق و برق ریز را در یک کاسه یا ظرف بریزید. نوک انگشتان خود را به زرق و برق آغشته کنید و به آرامی آن را روی ریشه های پوشیده از ژل قسمتی که به تازگی محصول را روی آن اعمال کرده اید ضربه بزنید. به افزودن براق ادامه دهید تا به سطح درخشندگی دلخواه خود برسید.

6. روند را تکرار کنیدبه قسمت بعدی موهای خود بروید و مراحل 4 و 5 را تکرار کنید. ژل مو یا کرم حالت دهنده را بمالید، سپس براق کننده را اضافه کنید. کار را در تمام قسمت های مو ادامه دهید تا زمانی که تمام ریشه ها را با براق پوشانید.

7. ترکیب و استایلهنگامی که تمام قسمت ها کامل شد، از یک شانه یا انگشتان خود استفاده کنید تا به آرامی زرق و برق را با موهای خود ترکیب کنید و یک انتقال بدون ایراد از ریشه به طول ایجاد کنید. این به دستیابی به ظاهر طبیعی تر کمک می کند. همچنین می‌توانید موهای خود را به دلخواه حالت دهید، چه آن‌ها را رها کنید، آن‌ها را ببندید و یا حالتی را ایجاد کنید.

8. ست با اسپری مو (اختیاری)برای اطمینان از اینکه درخشش در طول روز یا عصر در جای خود باقی می ماند، می‌توانید از اسپری مو برای تنظیم آن استفاده کنید. بطری اسپری مو را در فاصله 12 اینچی از سر خود نگه دارید و آن را به آرامی روی ریشه های زرق و برق خود قرار دهید. مراقب باشید بیش از حد اسپری نکنید، زیرا ممکن است باعث جمع شدن یا چسبندگی موهای شما شود.

9. زرق و برق اضافی را از بین ببریداگر درخشش اضافی روی صورت یا گردن شما وجود دارد، به آرامی آن را با یک برس آرایش تمیز پاک کنید یا با یک پارچه مرطوب پاک کنید. مهم است که هرگونه زرق و برق شل را از بین ببرید تا از انتقال آن به سطوح دیگر جلوگیری کنید.

10. مراقبت و نگهداریریشه های براق ممکن است یک مدل موی ماندگار نباشند، اما می‌توانید اقداماتی را انجام دهید تا آنها را تا زمانی که ممکن است حفظ کنید. از دست زدن یا خاراندن بیش از حد پوست سر خودداری کنید، زیرا باعث می شود زرق و برق سریعتر از بین برود. بعلاوه، سعی کنید ریشه های خود را خیلی شدید مسواک نکنید یا شانه نکنید تا ریزش زرق و برق را به حداقل برسانید.

11. فرآیند حذفهنگامی که برای از بین بردن ریشه های زرق و برق آماده هستید، با برس زدن موهای خود به طور کامل شروع کنید تا زرق و برق باقی مانده از بین برود. سپس طبق معمول موهای خود را بشویید و از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید تا ذرات زرق و برق سرسخت را از بین ببرید. برای حفظ رطوبت و تغذیه موهایتان، نرم کننده را دنبال کنید.

12. رنگ ها و اندازه های براق را آزمایش کنیداز خلاقیت با ریشه های زرق و برق خود نترسید! می‌توانید رنگ‌های مختلف زرق و برق را با هم ترکیب کنید تا ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد کنید یا حتی اندازه‌های مختلف ذرات زرق و برق را برای ابعاد بیشتر آزمایش کنید. فقط مطمئن شوید که زرق و برقی که انتخاب می کنید برای استفاده روی مو بی خطر است.

خلاقیت و نوآوری

13. لذت ببرید و درخشش خود را در آغوش بگیرید!ریشه های زرق و برق تماماً در مورد بیان فردیت و درخشش درونی شما هستند. از این روند لذت ببرید و آن را از آن خود کنید. فرقی نمی‌کند در یک جشنواره شرکت می‌کنید، مهمانی یا می‌خواهید به زندگی روزمره خود کمی زیبایی اضافه کنید، ریشه‌های زرق و برق می‌توانند انتخابی شگفت‌انگیز باشند.

به یاد داشته باشید، در حالی که ریشه های زرق و برق می‌تواند یک راه سرگرم کننده و موقت برای تقویت مدل موهای شما باشد، مهم است که تاثیرات محیطی استفاده از آن را در نظر بگیرید.زرق و برق سنتی، که اغلب از میکروپلاستیک ساخته می شود. برای به حداقل رساندن اثر محیطی، گزینه های زرق و برق زیست تخریب پذیر یا سازگار با محیط زیست را انتخاب کنید.

environment-محیط زیست

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...